zondag 19 oktober 2008

Ouders in Berkeley

11 oktober is de verjaardag van mijn moeder en om dat te vieren zijn mijn ouders ons dit jaar komen bezoeken voor een korte week (van woensdag tot zaterdag).

Op donderdag zijn we naar San-Francisco getrokken.







Vrijdagmiddag kwam Nele terug van haar conferentie. Voormiddag ben ik samen met mijn ouders rondgetrokken in Berkeley, namiddag zijn we met zijn vieren naar Berkeley Hills gegaan. Bij Lawrence Hall of Science hebben we de baai van San-Francisco bewonderd en daarna zijn we naar de Botanical Garden van de Universiteit gegaan.







's Avonds hebben we heel goed, maar voor Amerikaanse normen niet echt goedkoop gegeten in Rivoli.

Op Zaterdag hebben we in het Tilden Regional Park rondgewandeld.







's Avonds zijn we gaan eten in La Note. Zeker niet slecht, maar toch niet te vergelijken met Rivoli.

1 opmerking:

Anoniem zei

Tilden Regional Park is wel de moeite vind ik! Ligt eigenlijk in onze achtertuin en we maken daar dan ook vaak een wandeling. Jouw ouders zullen wel volop van hun bezoekje genoten hebben!!