woensdag 27 augustus 2008

Campus UC Berkeley

Ik ben al enkele keren op de campus geweest om ofwel lunch(!) meetings bij te wonen of administratie in orde te brengen. De VS is enorm bureaucratisch: als je ergens gaat werken, een bankrekening opent, een appartement huurt; telkens opnieuw moet je tot soms wel 10 formulieren invullen met vaak steeds terug dezelfde gegevens. Je naam en adres moet bij voorbeeld vaak op elk formulier ingevuld worden. En achteraf wordt dit dan allemaal overgetypt. Zucht. Verder hebben Nele en ik de campus ook meermaals samen bezocht. Iedere keer heb ik het geluk dat ik een kwartiertje door de campus mag wandelen eer ik aan het gebouw ben waar ik typisch moet zijn (Cory Hall): een kaartje. En gisteren moest ik na de lunch meeting verder door naar het International House om mijn immigratie papieren te laten controleren en een presentatie met praktische informatie: een kaartje.

Hoewel Campus Arenberg van de K.U.Leuven er de laaste jaren wel op vooruitgegaan is, is het verschil toch nog immens. Hieronder enkele sfeerbeelden (ja sorry, ik heb me wat laten gaan :-)):





Volgende foto heb ik op een avond getrokken. Vandaar de grijze lucht. Tegenwoordig hebben we hier zeker niet meer te klagen over het weer.








Nele in een onbewaakt moment:







Ze zijn ook nog volop bezig bij bijbouwen. Een foto van een van de bouwwerven:

Geen opmerkingen: